Elérkezett a nap, amelyre Kelly-Anne várt. Megkezdődik Ludovic Chevalier tárgyalása, akit három kiskorú lány brutális meggyilkolásával vádolnak. A legtöbb emberrel ellentétben Kelly-Anne-t lenyűgözi a férfi, megszállottjává válik, és minden egyes bírósági tárgyaláson részt vesz, abban a reményben, hogy a férfi legalább egy futó pillantást vet rá. A valóság és a képzelet közötti határ azonban egyre inkább elmosódik, mígnem Kelly-Anne megszűnik egyszerű passzív szemlélőnek lenni.
Kit hívsz, ha nagy baj van? Kihez fordulnál segítségért, amikor szellemek piszkálnak, kísértetek kísérleteznek veled, vagy hazajáró lelkek dúlják fel a házad? A válasz egyértelmű: a Szellemirtókhoz! De ma már nem ugyanaz a négyes száll be a legendás autóba, amikor riasztás érkezik. Viszont a híres New York-i tűzoltótorony nem változott: az új szellemirtók, a Spengler család tagjai itt találkoznak az eredeti csapattal, akik, mint kiderül, nem mentek nyugdíjba: szupertitkos kísérleti laboratóriumot hoztak létre, hogy még magasabb szinten űzhessék a szellemszakmát. Csakhogy rátalálnak egy ősi műtárgyra, amelyből elszabadul egy gonosz erő – és az öregeknek meg a fiataloknak össze kell fogniuk, hogy megmentsék a világot az új, és mindennél fagyosabb jégkorszaktól. A legendás film összes legendás szereplője (Bill Murray, Dan Aykroyd) visszatér, hogy az új generációval (Paul Rudd, Finn Wolfhard) együtt keverjék a humort a sci-fivel, a hátborzongatást a laza dumákkal.
Bogyó és Babóca 6. – Csengettyűk „Amikor a kívánságok valóra válnak.” A Bogyó és Babóca 6. – Csengettyűk címmel március 28-án jelenik meg a mozikban. Az egyik legsikeresebb magyar gyerekfilm-sorozat hatodik része, a korábbi mozifilmekhez hasonlóan, elsősorban a 2-6 éves gyerekeket szólítja meg. Az idén 20 éves sorozatból készült mozifilm ezúttal is 13 részes meseválogatás, 13 új kaland a régi, jól ismert szereplőkkel, és néhány vadonatúj karakterrel. A sorozat két főszereplője: Bogyó a csigafiú és Babóca a katicalány. Barátaikkal, a közel 100 egyénített kis állatszereplővel minden epizódban felfedezik környezetüket, az erdők, mezők és vizek világát. Eközben sok mindent meg-tanulnak egymásról, a közösségről és saját magukról is. A korábbi évadok epizódjaihoz hasonlóan a Bogyó és Babó-ca 6. – Csengettyűk is csupa olyan mesét tartalmaz, amely a korosztály tagjai számára ismerős élményekre, kihívásokra, érzésekre épül.
Kit hívsz, ha nagy baj van? Kihez fordulnál segítségért, amikor szellemek piszkálnak, kísértetek kísérleteznek veled, vagy hazajáró lelkek dúlják fel a házad? A válasz egyértelmű: a Szellemirtókhoz! De ma már nem ugyanaz a négyes száll be a legendás autóba, amikor riasztás érkezik. Viszont a híres New York-i tűzoltótorony nem változott: az új szellemirtók, a Spengler család tagjai itt találkoznak az eredeti csapattal, akik, mint kiderül, nem mentek nyugdíjba: szupertitkos kísérleti laboratóriumot hoztak létre, hogy még magasabb szinten űzhessék a szellemszakmát. Csakhogy rátalálnak egy ősi műtárgyra, amelyből elszabadul egy gonosz erő – és az öregeknek meg a fiataloknak össze kell fogniuk, hogy megmentsék a világot az új, és mindennél fagyosabb jégkorszaktól. A legendás film összes legendás szereplője (Bill Murray, Dan Aykroyd) visszatér, hogy az új generációval (Paul Rudd, Finn Wolfhard) együtt keverjék a humort a sci-fivel, a hátborzongatást a laza dumákkal.
Elérkezett a nap, amelyre Kelly-Anne várt. Megkezdődik Ludovic Chevalier tárgyalása, akit három kiskorú lány brutális meggyilkolásával vádolnak. A legtöbb emberrel ellentétben Kelly-Anne-t lenyűgözi a férfi, megszállottjává válik, és minden egyes bírósági tárgyaláson részt vesz, abban a reményben, hogy a férfi legalább egy futó pillantást vet rá. A valóság és a képzelet közötti határ azonban egyre inkább elmosódik, mígnem Kelly-Anne megszűnik egyszerű passzív szemlélőnek lenni.
Egy szeretetreméltó kutya magányosan él New Yorkban a nyolcvanas években. Manhattan pulzáló hétköznapjait nincs kivel megosztania, ezért úgy dönt, hogy rendel magának egy robotot. A furcsa páros életreszóló barátságot köt, kutya és robot elválaszthatatlanná válnak. A strandidény utolsó napján aztán bekövetkezik a legrosszabb: a robot beragad a tengerparti homokba és a kutyának hátra kell hagynia a legjobb barátját. A strandot bezárják és csak a következő nyáron nyit ki ismét. A Robotálmok Sara Varon világhírű képregényének filmadaptációja. A Robotálmok világpremierje a világ legrangosabb filmfesztiválján Cannes-ban volt. Ezt követően az alkotás szerepelt a világ legrangosabb animációsfilm fesztiválja, az Annecy Nemzetközi Animációsfilm Fesztivál versenyprogramjában, ahol elnyerte a legjobb film díját. Az alkotás Európai Filmdíjat nyert a legjobb animációs film kategóriában. A Robotálmok emellett szerepel az Oscar-díj animációs film kategóriájának szűkített listáján és esélyes az Oscar-jelölésre. Az animációt négy kategóriában jelölték a Spanyol Filmakadémia Goya-díjára (animációs film, vágás, adaptált forgatókönyv, zene). Pablo Berger a kortárs spanyol film egyik legjelentősebb alkotója, aki olyan díjnyertes filmeket készített korábban, mint a Torremolinos 73 – Szex, hazugság, super 8-as, a Hófehérke és az Abrakadabra.
A film Isabel Wilkerson Pulitzer-díjas újságíró tragédiáját és diadalát mutatja be. Wilkersont (az Oscar-jelölt Aunjanue Ellis-Taylor) órási személyes veszteség éri, miközben kontinenseket átszelve és kultúrákat megismerve tárja fel a történelem rejtélyeit, a romantika csodáit és a mindannyiunk jövőjéért folytatott harcot. Eközben korunk egyik meghatározó könyvét írja. /// Mi határozza meg kik vagyunk és mivé lehetünk? A Származás hősnője pontosan ezekre a nehéz kérdésekre keresi a választ. Isabel Wilkersonnak információra van szüksége könyvének megírásához, ezért kénytelen egyre mélyebbre ásni érte. Átutazza Németországot, Indiát és az Egyesült Államokat, hogy közelebb kerüljön a kasztrendszer megértéséhez. Ez a film neked szól, ha kíváncsi vagy egy valós eseményeken alapuló szívhez szóló történetre.
Csaknem egy évtized után tavasszal visszatér a legkülönösebb kungfu mester a DreamWorks Animation fergeteges sorozatának baresz új fejezetében. Bátor Sárkányharcosként végigcsinált három halált megvető kalandot, és most a sors újabb feladat elé állítja: pihenjen már egy kicsit. Pontosabban hogy legyen a Békevölgy szellemi vezetője. Ezzel van néhány nyilvánvaló probléma. Egyrészt Po annyit tud a szellemi vezetésről, mint a paleodiétáról, másrészt gyorsan találnia kell egy új Sárkányharcost, és ki kell képeznie, mielőtt átvehetné új, magas beosztását. Ám ami még rosszabb, mostanában láttak felbukkanni egy gonosz, nagyhatalmú varázslónőt, Kaméleont, aki apró gyík létére fel tudja venni bármilyen lény alakját, legyen az nagy vagy kicsi. És Kaméleon ráveti dülledt kis szemét a bölcsesség pálcájára, amivel hatalmában állna megidézni az összes gonosztevőt, akiket Po átküldött a szellemek birodalmába. Pónak tehát segítségre lesz szüksége. Meg is találja – nagyjából – egy ravasz, gyors eszű tolvaj, Zhen személyében, aki egy pusztai róka, azaz korzak, és nagyon Po bögyében van, de a képességei felbecsülhetetlenül értékesek. Ha meg akarják védeni a Békevölgyet Kaméleon hüllőkarmaitól, akkor a komikus párosnak össze kell dolgoznia. És miközben zajlanak az izgalmas és mulatságos események, Po rájön, hogy a hősök bizony a legváratlanabb helyeken teremnek…
Kit hívsz, ha nagy baj van? Kihez fordulnál segítségért, amikor szellemek piszkálnak, kísértetek kísérleteznek veled, vagy hazajáró lelkek dúlják fel a házad? A válasz egyértelmű: a Szellemirtókhoz! De ma már nem ugyanaz a négyes száll be a legendás autóba, amikor riasztás érkezik. Viszont a híres New York-i tűzoltótorony nem változott: az új szellemirtók, a Spengler család tagjai itt találkoznak az eredeti csapattal, akik, mint kiderül, nem mentek nyugdíjba: szupertitkos kísérleti laboratóriumot hoztak létre, hogy még magasabb szinten űzhessék a szellemszakmát. Csakhogy rátalálnak egy ősi műtárgyra, amelyből elszabadul egy gonosz erő – és az öregeknek meg a fiataloknak össze kell fogniuk, hogy megmentsék a világot az új, és mindennél fagyosabb jégkorszaktól. A legendás film összes legendás szereplője (Bill Murray, Dan Aykroyd) visszatér, hogy az új generációval (Paul Rudd, Finn Wolfhard) együtt keverjék a humort a sci-fivel, a hátborzongatást a laza dumákkal.
A Back to Black egy eleddig páratlan betekintést nyújt abba, hogyan vált Amy Winehouse egy csapásra híressé, és hogyan jelentette meg úttörő albumát, a Back to Blacket. A film Amy szemszögéből láttatja kendőzetlenül a nőt a jelenség mögött, és a kapcsolatot, ami minden idők egyik leglegendásabb lemezét inspirálta. A filmet Sam Taylor-Johnson rendezte Matt Greenhalgh forgatókönyvéből, akivel korábban már sikeresen dolgoztak együtt a John Lennon - A fiatal évek című filmen. Amy Winehouse-t korunk egyik legjelentősebb művészeként tartják számon, több mint 30 millió lemezt adott el világviszonylatban, és jelenleg is több mint 80 millió streamet produkál havonta. A nagysikerű címadó lemezével egy csapásra világsztár lett, és akkor rekordnak számító öt Grammy-díjat nyert, köztük az év lemeze címet és az év dalát a Rehab című slágerrel.
Az elátkozott Queen Mary című horrorfilm május 2-től látható országszerte a mozikban - feliratos és szinkronizált változatban egyaránt! Egy fiatal pár és gyerekük látogat el a hotelhajóként egy kikötőben horgonyzó Queen Mary óceánjáró fedélzetére. Megjelenésük megmagyarázhatatlan események sorozatát szabadítja el. Miközben a terror uralkodik el a hajón, egyre inkább úgy tűnik, az események összefüggésben állnak egy 1938-as tragédiával, amikor az óceánjárón egy szilveszteri partin véres gyilkosságok történtek. A legendás hajó sötét titkai halálos veszélyt jelentenek a látogatóba érkező turistákra. Az elátkozott Queen Mary a legendás óceánjárón forgott, és a hajóhoz köthető hiedelmekre épít. A legjobb horrorfilmes hagyományok így ezúttal történelmi léptékűvé válnak. A film producerei jegyzik mások mellett az olyan sikeres zsánerfilmeket, mint a Szellemek háza, A fekete ruhás nő és A káosz ura. A film főszerepét Alice Eve (A szerelem útján, Túl jó nő a csajom, Men in Black – Sötét zsaruk 3., Sötétségben – Star Trek) és Dorian Lough (Sztárom a párom, Távol a világ zajától, Birmingham bandája) játssza.
A Back to Black egy eleddig páratlan betekintést nyújt abba, hogyan vált Amy Winehouse egy csapásra híressé, és hogyan jelentette meg úttörő albumát, a Back to Blacket. A film Amy szemszögéből láttatja kendőzetlenül a nőt a jelenség mögött, és a kapcsolatot, ami minden idők egyik leglegendásabb lemezét inspirálta. A filmet Sam Taylor-Johnson rendezte Matt Greenhalgh forgatókönyvéből, akivel korábban már sikeresen dolgoztak együtt a John Lennon - A fiatal évek című filmen. Amy Winehouse-t korunk egyik legjelentősebb művészeként tartják számon, több mint 30 millió lemezt adott el világviszonylatban, és jelenleg is több mint 80 millió streamet produkál havonta. A nagysikerű címadó lemezével egy csapásra világsztár lett, és akkor rekordnak számító öt Grammy-díjat nyert, köztük az év lemeze címet és az év dalát a Rehab című slágerrel.
Az elátkozott Queen Mary című horrorfilm május 2-től látható országszerte a mozikban - feliratos és szinkronizált változatban egyaránt! Egy fiatal pár és gyerekük látogat el a hotelhajóként egy kikötőben horgonyzó Queen Mary óceánjáró fedélzetére. Megjelenésük megmagyarázhatatlan események sorozatát szabadítja el. Miközben a terror uralkodik el a hajón, egyre inkább úgy tűnik, az események összefüggésben állnak egy 1938-as tragédiával, amikor az óceánjárón egy szilveszteri partin véres gyilkosságok történtek. A legendás hajó sötét titkai halálos veszélyt jelentenek a látogatóba érkező turistákra. Az elátkozott Queen Mary a legendás óceánjárón forgott, és a hajóhoz köthető hiedelmekre épít. A legjobb horrorfilmes hagyományok így ezúttal történelmi léptékűvé válnak. A film producerei jegyzik mások mellett az olyan sikeres zsánerfilmeket, mint a Szellemek háza, A fekete ruhás nő és A káosz ura. A film főszerepét Alice Eve (A szerelem útján, Túl jó nő a csajom, Men in Black – Sötét zsaruk 3., Sötétségben – Star Trek) és Dorian Lough (Sztárom a párom, Távol a világ zajától, Birmingham bandája) játssza.
1988-ban, kevéssel a vasfüggöny leomlása előtt vagyunk Magyarországon. Ekkor már mindenki igényelhet világútlevelet, kinyíltak a határok, felszabadult az utazás lehetősége. A vonat és a busz azonban nagyon drága, még nincsenek olcsó megoldások (pl. fapados járatok), és az embereknek nincs pénzük arra, hogy külföldre utazzanak. Mit ér a szabadság, ha nem lehet élni vele? Európa felfedezése olyan erős és természetes igényként jelentkezik, hogy egyáltalán nem számít, milyen úton válik lehetségessé.Az Európába vágyódó három jóbarát, Ákos, Laci és Petya valahonnan megkapja egy srác telefonszámát, aki hamis vonatjegyeket árul. Megbeszélnek vele egy találkozót a Nemzeti Múzeum lépcsőjére. Miután megkapják a jegyet, látják, hogy rossz minőségű hamisításról van szó. A jegydealer elmondja, hogy ezzel ne foglalkozzanak, mert sokan utaztak már ilyen jeggyel. A fiúk annyira amatőrnek találják a jegyet, hogy úgy döntenek, nem használják fel. Fogadnak, hogy ők ennél jobb hamisítványt tudnak csinálni, és elkezdik visszafejteni a szálakat. A pályaudvarok nemzetközi pénztáraiba bekukkantva kifigyelik, hogyan dolgoznak a pénztárosok. Rájönnek, hogy a jegyeket kézzel írva, indigóval (Kék Pelikan) töltik ki, és a másolat kerül az utashoz, míg a golyóstollal írt „eredeti” példány a MÁV-nál marad. Összerakják az összes pénzüket, felváltva a pénztárokhoz állnak, és annyi jegyet vásárolnak, amennyi csak a pénzből kijön. Egy budapesti belvárosi bérház egyik lakásában megkezdődnek a kémiai kísérletezések a jegyekkel…
A Himalája utolsó buddhista királyságaként ismert Bhután mindössze 700 000 embert számlál, apró ország földrajzi és politikai elszigeteltsége miatt csak az elmúlt pár évtizedben kezdett modernizálódni. Világszerte ismert, hogy Bhutánban boldogságban mérik a GDP-t: működik a Boldogság Minisztérium, ahol boldogság-ügynökök dolgoznak, akik felmérik a lakosság boldogságszintjét. Ennek eredményéből dolgozzák ki a fejlesztési terveket, amelyeknek elsődleges célja, hogy tovább növeljék a bhutáni társadalom „boldogság indexét”. Ez az ideológia Bruttó Nemzeti Boldogság (Gross National Happiness) néven vált ismertté, a buddhista filozófia és a közgazdaságtan értékeit ötvözi. Bhután alternatív társadalmi modelljét óriási érdeklődés övezi napjaink felgyorsult, elidegenedett, urbanista társadalmainak körében. A dokumentumfilmes csapat két, negyvenes éveiben járó boldogság-ügynököt követ, akik évente kétszer másfél hónapot töltenek úton, kérdőíveikkel házról-házra járják az elszigetelt falvakat a Himalájában. A filmesek arra vállalkoznak, hogy intim betekintést nyújtsanak a bhutániak hétköznapjaiba és vágyaiba, továbbá arra az univerzális kérdésre keresik a választ, hogy valóban mérhető-e a boldogság. A Bruttó Nemzeti Boldogság szívmelengető utazást ígér egy titokzatos, meseszerű világba, mely szöges ellentéte a fogyasztás és vágyak által dominált társadalmi berendezkedésnek.
A Himalája utolsó buddhista királyságaként ismert Bhután mindössze 700 000 embert számlál, apró ország földrajzi és politikai elszigeteltsége miatt csak az elmúlt pár évtizedben kezdett modernizálódni. Világszerte ismert, hogy Bhutánban boldogságban mérik a GDP-t: működik a Boldogság Minisztérium, ahol boldogság-ügynökök dolgoznak, akik felmérik a lakosság boldogságszintjét. Ennek eredményéből dolgozzák ki a fejlesztési terveket, amelyeknek elsődleges célja, hogy tovább növeljék a bhutáni társadalom „boldogság indexét”. Ez az ideológia Bruttó Nemzeti Boldogság (Gross National Happiness) néven vált ismertté, a buddhista filozófia és a közgazdaságtan értékeit ötvözi. Bhután alternatív társadalmi modelljét óriási érdeklődés övezi napjaink felgyorsult, elidegenedett, urbanista társadalmainak körében. A dokumentumfilmes csapat két, negyvenes éveiben járó boldogság-ügynököt követ, akik évente kétszer másfél hónapot töltenek úton, kérdőíveikkel házról-házra járják az elszigetelt falvakat a Himalájában. A filmesek arra vállalkoznak, hogy intim betekintést nyújtsanak a bhutániak hétköznapjaiba és vágyaiba, továbbá arra az univerzális kérdésre keresik a választ, hogy valóban mérhető-e a boldogság. A Bruttó Nemzeti Boldogság szívmelengető utazást ígér egy titokzatos, meseszerű világba, mely szöges ellentéte a fogyasztás és vágyak által dominált társadalmi berendezkedésnek.
1988-ban, kevéssel a vasfüggöny leomlása előtt vagyunk Magyarországon. Ekkor már mindenki igényelhet világútlevelet, kinyíltak a határok, felszabadult az utazás lehetősége. A vonat és a busz azonban nagyon drága, még nincsenek olcsó megoldások (pl. fapados járatok), és az embereknek nincs pénzük arra, hogy külföldre utazzanak. Mit ér a szabadság, ha nem lehet élni vele? Európa felfedezése olyan erős és természetes igényként jelentkezik, hogy egyáltalán nem számít, milyen úton válik lehetségessé.Az Európába vágyódó három jóbarát, Ákos, Laci és Petya valahonnan megkapja egy srác telefonszámát, aki hamis vonatjegyeket árul. Megbeszélnek vele egy találkozót a Nemzeti Múzeum lépcsőjére. Miután megkapják a jegyet, látják, hogy rossz minőségű hamisításról van szó. A jegydealer elmondja, hogy ezzel ne foglalkozzanak, mert sokan utaztak már ilyen jeggyel. A fiúk annyira amatőrnek találják a jegyet, hogy úgy döntenek, nem használják fel. Fogadnak, hogy ők ennél jobb hamisítványt tudnak csinálni, és elkezdik visszafejteni a szálakat. A pályaudvarok nemzetközi pénztáraiba bekukkantva kifigyelik, hogyan dolgoznak a pénztárosok. Rájönnek, hogy a jegyeket kézzel írva, indigóval (Kék Pelikan) töltik ki, és a másolat kerül az utashoz, míg a golyóstollal írt „eredeti” példány a MÁV-nál marad. Összerakják az összes pénzüket, felváltva a pénztárokhoz állnak, és annyi jegyet vásárolnak, amennyi csak a pénzből kijön. Egy budapesti belvárosi bérház egyik lakásában megkezdődnek a kémiai kísérletezések a jegyekkel…
A Back to Black egy eleddig páratlan betekintést nyújt abba, hogyan vált Amy Winehouse egy csapásra híressé, és hogyan jelentette meg úttörő albumát, a Back to Blacket. A film Amy szemszögéből láttatja kendőzetlenül a nőt a jelenség mögött, és a kapcsolatot, ami minden idők egyik leglegendásabb lemezét inspirálta. A filmet Sam Taylor-Johnson rendezte Matt Greenhalgh forgatókönyvéből, akivel korábban már sikeresen dolgoztak együtt a John Lennon - A fiatal évek című filmen. Amy Winehouse-t korunk egyik legjelentősebb művészeként tartják számon, több mint 30 millió lemezt adott el világviszonylatban, és jelenleg is több mint 80 millió streamet produkál havonta. A nagysikerű címadó lemezével egy csapásra világsztár lett, és akkor rekordnak számító öt Grammy-díjat nyert, köztük az év lemeze címet és az év dalát a Rehab című slágerrel.
John Sweet főtörzsőrmester (Milo Ventimiglia) és Abell őrmester (Luke Hemsworth) az amerikai hadsereg legjobb kimenekítői, s hozzájuk csatlakozik a légierő újonc tisztje, Kinney (Liam Hemsworth), hogy megmentsék fogságba esett helyi ügynöküket a Fülöp-szigetek dzsungeléből. A bevetés azonban balul sül el, és onnantól kezdve 48 óra áll a drónpilóta, Eddie “Kaszás” Grimm (Russell Crowe) rendelkezésére, hogy levezényelje a mentőakciót. Ő lesz Kinney szeme és egyetlen esélye a túlélésre; a helyzet kész pokollá változik, de bárhogy is alakulnak az események, az ellenség földjén senkit sem maradhat hátra.
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki majomvezér hozzálát birodalma kiépítéséhez, egy fiatal majom viszontagságos útra indul, ami során kénytelen lesz kétségbe vonni mindent, amit a múltról tud, és olyan döntéseket hozni, amik egyaránt meghatározzák majd majmok és emberek jövőjét.
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
Illa de Arousa, 1971, a Franco-diktatúra idején. María halászattal keresi a kenyerét, és a falubeli nőknek segít a szülésnél. Amikor egy fiatal lány véletlenül teherbe esik, María segítségét kéri, aki tudja, hogyan lehet a rozskalászon található fekete mag főzetével abortuszt végezni. A magzat elhajtása illegális a fasiszta rendszerben: a kockázat óriási, és minden érintett nő veszélybe kerül. María menekülni kényszerül, és veszélyes útra indul. Jól tudja, hogy a túlélés a tét.
Kíváncsi vagy az OnlyFans és más webcam oldalak kulisszái mögötti valóságra? Kik, miért és mekkora áldozatok árán működtetnek ilyen csatornát, ahol mindig a legjobb formát kell mutatni, mert a pénz, az ismertség, a nézőknek való megfelelés mindent felülír. Most betekinthetsz ebbe a világba és megismerkedhetsz annak két sztárjával, úgy, ahogy eddig még nem voltak láthatók. Hét év kitartó munka gyümölcseként megszületett Hörcher Gábor doku-játékfilmje, az Emma és Eddie - A képen kívül, amelyben a díjnyertes webkamerás házaspár kamerák előtti álomélete és az azon túli mindennapi valósága elevenedik meg, erős kontrasztot mutatva a két identitásuk közt.
Illa de Arousa, 1971, a Franco-diktatúra idején. María halászattal keresi a kenyerét, és a falubeli nőknek segít a szülésnél. Amikor egy fiatal lány véletlenül teherbe esik, María segítségét kéri, aki tudja, hogyan lehet a rozskalászon található fekete mag főzetével abortuszt végezni. A magzat elhajtása illegális a fasiszta rendszerben: a kockázat óriási, és minden érintett nő veszélybe kerül. María menekülni kényszerül, és veszélyes útra indul. Jól tudja, hogy a túlélés a tét.
Kíváncsi vagy az OnlyFans és más webcam oldalak kulisszái mögötti valóságra? Kik, miért és mekkora áldozatok árán működtetnek ilyen csatornát, ahol mindig a legjobb formát kell mutatni, mert a pénz, az ismertség, a nézőknek való megfelelés mindent felülír. Most betekinthetsz ebbe a világba és megismerkedhetsz annak két sztárjával, úgy, ahogy eddig még nem voltak láthatók. Hét év kitartó munka gyümölcseként megszületett Hörcher Gábor doku-játékfilmje, az Emma és Eddie - A képen kívül, amelyben a díjnyertes webkamerás házaspár kamerák előtti álomélete és az azon túli mindennapi valósága elevenedik meg, erős kontrasztot mutatva a két identitásuk közt.
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
John Sweet főtörzsőrmester (Milo Ventimiglia) és Abell őrmester (Luke Hemsworth) az amerikai hadsereg legjobb kimenekítői, s hozzájuk csatlakozik a légierő újonc tisztje, Kinney (Liam Hemsworth), hogy megmentsék fogságba esett helyi ügynöküket a Fülöp-szigetek dzsungeléből. A bevetés azonban balul sül el, és onnantól kezdve 48 óra áll a drónpilóta, Eddie “Kaszás” Grimm (Russell Crowe) rendelkezésére, hogy levezényelje a mentőakciót. Ő lesz Kinney szeme és egyetlen esélye a túlélésre; a helyzet kész pokollá változik, de bárhogy is alakulnak az események, az ellenség földjén senkit sem maradhat hátra.
Atyaég, összeházasodtunk!
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki majomvezér hozzálát birodalma kiépítéséhez, egy fiatal majom viszontagságos útra indul, ami során kénytelen lesz kétségbe vonni mindent, amit a múltról tud, és olyan döntéseket hozni, amik egyaránt meghatározzák majd majmok és emberek jövőjét.
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
Illa de Arousa, 1971, a Franco-diktatúra idején. María halászattal keresi a kenyerét, és a falubeli nőknek segít a szülésnél. Amikor egy fiatal lány véletlenül teherbe esik, María segítségét kéri, aki tudja, hogyan lehet a rozskalászon található fekete mag főzetével abortuszt végezni. A magzat elhajtása illegális a fasiszta rendszerben: a kockázat óriási, és minden érintett nő veszélybe kerül. María menekülni kényszerül, és veszélyes útra indul. Jól tudja, hogy a túlélés a tét.
A matematikusnak készülő, briliáns Marguerite Hoffmann Franciaország legjobb egyetemén tanul. Diplomavédésének napján azonban egy tévedés minden bizonyosságot megingat, ezért Marguerite úgy dönt, mindent hátrahagy, és egész életét újrakezdi.
A Himalája utolsó buddhista királyságaként ismert Bhután mindössze 700 000 embert számlál, apró ország földrajzi és politikai elszigeteltsége miatt csak az elmúlt pár évtizedben kezdett modernizálódni. Világszerte ismert, hogy Bhutánban boldogságban mérik a GDP-t: működik a Boldogság Minisztérium, ahol boldogság-ügynökök dolgoznak, akik felmérik a lakosság boldogságszintjét. Ennek eredményéből dolgozzák ki a fejlesztési terveket, amelyeknek elsődleges célja, hogy tovább növeljék a bhutáni társadalom „boldogság indexét”. Ez az ideológia Bruttó Nemzeti Boldogság (Gross National Happiness) néven vált ismertté, a buddhista filozófia és a közgazdaságtan értékeit ötvözi. Bhután alternatív társadalmi modelljét óriási érdeklődés övezi napjaink felgyorsult, elidegenedett, urbanista társadalmainak körében. A dokumentumfilmes csapat két, negyvenes éveiben járó boldogság-ügynököt követ, akik évente kétszer másfél hónapot töltenek úton, kérdőíveikkel házról-házra járják az elszigetelt falvakat a Himalájában. A filmesek arra vállalkoznak, hogy intim betekintést nyújtsanak a bhutániak hétköznapjaiba és vágyaiba, továbbá arra az univerzális kérdésre keresik a választ, hogy valóban mérhető-e a boldogság. A Bruttó Nemzeti Boldogság szívmelengető utazást ígér egy titokzatos, meseszerű világba, mely szöges ellentéte a fogyasztás és vágyak által dominált társadalmi berendezkedésnek.
A matematikusnak készülő, briliáns Marguerite Hoffmann Franciaország legjobb egyetemén tanul. Diplomavédésének napján azonban egy tévedés minden bizonyosságot megingat, ezért Marguerite úgy dönt, mindent hátrahagy, és egész életét újrakezdi.
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
Az elátkozott Queen Mary című horrorfilm május 2-től látható országszerte a mozikban - feliratos és szinkronizált változatban egyaránt! Egy fiatal pár és gyerekük látogat el a hotelhajóként egy kikötőben horgonyzó Queen Mary óceánjáró fedélzetére. Megjelenésük megmagyarázhatatlan események sorozatát szabadítja el. Miközben a terror uralkodik el a hajón, egyre inkább úgy tűnik, az események összefüggésben állnak egy 1938-as tragédiával, amikor az óceánjárón egy szilveszteri partin véres gyilkosságok történtek. A legendás hajó sötét titkai halálos veszélyt jelentenek a látogatóba érkező turistákra. Az elátkozott Queen Mary a legendás óceánjárón forgott, és a hajóhoz köthető hiedelmekre épít. A legjobb horrorfilmes hagyományok így ezúttal történelmi léptékűvé válnak. A film producerei jegyzik mások mellett az olyan sikeres zsánerfilmeket, mint a Szellemek háza, A fekete ruhás nő és A káosz ura. A film főszerepét Alice Eve (A szerelem útján, Túl jó nő a csajom, Men in Black – Sötét zsaruk 3., Sötétségben – Star Trek) és Dorian Lough (Sztárom a párom, Távol a világ zajától, Birmingham bandája) játssza.
Atyaég, összeházasodtunk!
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
Csaknem egy évtized után tavasszal visszatér a legkülönösebb kungfu mester a DreamWorks Animation fergeteges sorozatának baresz új fejezetében. Bátor Sárkányharcosként végigcsinált három halált megvető kalandot, és most a sors újabb feladat elé állítja: pihenjen már egy kicsit. Pontosabban hogy legyen a Békevölgy szellemi vezetője. Ezzel van néhány nyilvánvaló probléma. Egyrészt Po annyit tud a szellemi vezetésről, mint a paleodiétáról, másrészt gyorsan találnia kell egy új Sárkányharcost, és ki kell képeznie, mielőtt átvehetné új, magas beosztását. Ám ami még rosszabb, mostanában láttak felbukkanni egy gonosz, nagyhatalmú varázslónőt, Kaméleont, aki apró gyík létére fel tudja venni bármilyen lény alakját, legyen az nagy vagy kicsi. És Kaméleon ráveti dülledt kis szemét a bölcsesség pálcájára, amivel hatalmában állna megidézni az összes gonosztevőt, akiket Po átküldött a szellemek birodalmába. Pónak tehát segítségre lesz szüksége. Meg is találja – nagyjából – egy ravasz, gyors eszű tolvaj, Zhen személyében, aki egy pusztai róka, azaz korzak, és nagyon Po bögyében van, de a képességei felbecsülhetetlenül értékesek. Ha meg akarják védeni a Békevölgyet Kaméleon hüllőkarmaitól, akkor a komikus párosnak össze kell dolgoznia. És miközben zajlanak az izgalmas és mulatságos események, Po rájön, hogy a hősök bizony a legváratlanabb helyeken teremnek…
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki majomvezér hozzálát birodalma kiépítéséhez, egy fiatal majom viszontagságos útra indul, ami során kénytelen lesz kétségbe vonni mindent, amit a múltról tud, és olyan döntéseket hozni, amik egyaránt meghatározzák majd majmok és emberek jövőjét.
Egy pakli tarot kártya nemcsak néhány színes lap. Sokkal több annál: van, akinek az élete van benne. És van, akinek a halála. Néhány jó barát talált egy régi kártyapaklit, amelynek 78 lapján furcsa minták vannak. Mágus. Remete. Akasztott ember. Ördög. Torony… És végül: a Végítélet. Nem tudják, mi ez, és nem ismerik az alapszabályt: nem szabad olyan lapokhoz nyúlni, amelyet másnak osztottak. Szörnyű hibát követnek el, amelynek szörnyű következményei vannak: az átkozott lapok közül kiszabadul egy nem evilági gonosz lény, és a társaság tagjai egyenként kénytelenek szembetalálkozni sorsuk legborzasztóbb változatával. Aki még él közülük, az a halállal fut versenyt, hogy kiszabadítsa a jövőt abból a rettentő lehetőségből, amelyet a jóskártya ígér. A fiatal színészekkel készült misztikus horror a tarot kártya – valóban létező – titkain alapul. Látványos és hátborzongató: kihagyhatatlan mindazoknak, akik szeretnek félni a moziban.
1988-ban, kevéssel a vasfüggöny leomlása előtt vagyunk Magyarországon. Ekkor már mindenki igényelhet világútlevelet, kinyíltak a határok, felszabadult az utazás lehetősége. A vonat és a busz azonban nagyon drága, még nincsenek olcsó megoldások (pl. fapados járatok), és az embereknek nincs pénzük arra, hogy külföldre utazzanak. Mit ér a szabadság, ha nem lehet élni vele? Európa felfedezése olyan erős és természetes igényként jelentkezik, hogy egyáltalán nem számít, milyen úton válik lehetségessé.Az Európába vágyódó három jóbarát, Ákos, Laci és Petya valahonnan megkapja egy srác telefonszámát, aki hamis vonatjegyeket árul. Megbeszélnek vele egy találkozót a Nemzeti Múzeum lépcsőjére. Miután megkapják a jegyet, látják, hogy rossz minőségű hamisításról van szó. A jegydealer elmondja, hogy ezzel ne foglalkozzanak, mert sokan utaztak már ilyen jeggyel. A fiúk annyira amatőrnek találják a jegyet, hogy úgy döntenek, nem használják fel. Fogadnak, hogy ők ennél jobb hamisítványt tudnak csinálni, és elkezdik visszafejteni a szálakat. A pályaudvarok nemzetközi pénztáraiba bekukkantva kifigyelik, hogyan dolgoznak a pénztárosok. Rájönnek, hogy a jegyeket kézzel írva, indigóval (Kék Pelikan) töltik ki, és a másolat kerül az utashoz, míg a golyóstollal írt „eredeti” példány a MÁV-nál marad. Összerakják az összes pénzüket, felváltva a pénztárokhoz állnak, és annyi jegyet vásárolnak, amennyi csak a pénzből kijön. Egy budapesti belvárosi bérház egyik lakásában megkezdődnek a kémiai kísérletezések a jegyekkel…
Kíváncsi vagy az OnlyFans és más webcam oldalak kulisszái mögötti valóságra? Kik, miért és mekkora áldozatok árán működtetnek ilyen csatornát, ahol mindig a legjobb formát kell mutatni, mert a pénz, az ismertség, a nézőknek való megfelelés mindent felülír. Most betekinthetsz ebbe a világba és megismerkedhetsz annak két sztárjával, úgy, ahogy eddig még nem voltak láthatók. Hét év kitartó munka gyümölcseként megszületett Hörcher Gábor doku-játékfilmje, az Emma és Eddie - A képen kívül, amelyben a díjnyertes webkamerás házaspár kamerák előtti álomélete és az azon túli mindennapi valósága elevenedik meg, erős kontrasztot mutatva a két identitásuk közt.
A Himalája utolsó buddhista királyságaként ismert Bhután mindössze 700 000 embert számlál, apró ország földrajzi és politikai elszigeteltsége miatt csak az elmúlt pár évtizedben kezdett modernizálódni. Világszerte ismert, hogy Bhutánban boldogságban mérik a GDP-t: működik a Boldogság Minisztérium, ahol boldogság-ügynökök dolgoznak, akik felmérik a lakosság boldogságszintjét. Ennek eredményéből dolgozzák ki a fejlesztési terveket, amelyeknek elsődleges célja, hogy tovább növeljék a bhutáni társadalom „boldogság indexét”. Ez az ideológia Bruttó Nemzeti Boldogság (Gross National Happiness) néven vált ismertté, a buddhista filozófia és a közgazdaságtan értékeit ötvözi. Bhután alternatív társadalmi modelljét óriási érdeklődés övezi napjaink felgyorsult, elidegenedett, urbanista társadalmainak körében. A dokumentumfilmes csapat két, negyvenes éveiben járó boldogság-ügynököt követ, akik évente kétszer másfél hónapot töltenek úton, kérdőíveikkel házról-házra járják az elszigetelt falvakat a Himalájában. A filmesek arra vállalkoznak, hogy intim betekintést nyújtsanak a bhutániak hétköznapjaiba és vágyaiba, továbbá arra az univerzális kérdésre keresik a választ, hogy valóban mérhető-e a boldogság. A Bruttó Nemzeti Boldogság szívmelengető utazást ígér egy titokzatos, meseszerű világba, mely szöges ellentéte a fogyasztás és vágyak által dominált társadalmi berendezkedésnek.
1988-ban, kevéssel a vasfüggöny leomlása előtt vagyunk Magyarországon. Ekkor már mindenki igényelhet világútlevelet, kinyíltak a határok, felszabadult az utazás lehetősége. A vonat és a busz azonban nagyon drága, még nincsenek olcsó megoldások (pl. fapados járatok), és az embereknek nincs pénzük arra, hogy külföldre utazzanak. Mit ér a szabadság, ha nem lehet élni vele? Európa felfedezése olyan erős és természetes igényként jelentkezik, hogy egyáltalán nem számít, milyen úton válik lehetségessé.Az Európába vágyódó három jóbarát, Ákos, Laci és Petya valahonnan megkapja egy srác telefonszámát, aki hamis vonatjegyeket árul. Megbeszélnek vele egy találkozót a Nemzeti Múzeum lépcsőjére. Miután megkapják a jegyet, látják, hogy rossz minőségű hamisításról van szó. A jegydealer elmondja, hogy ezzel ne foglalkozzanak, mert sokan utaztak már ilyen jeggyel. A fiúk annyira amatőrnek találják a jegyet, hogy úgy döntenek, nem használják fel. Fogadnak, hogy ők ennél jobb hamisítványt tudnak csinálni, és elkezdik visszafejteni a szálakat. A pályaudvarok nemzetközi pénztáraiba bekukkantva kifigyelik, hogyan dolgoznak a pénztárosok. Rájönnek, hogy a jegyeket kézzel írva, indigóval (Kék Pelikan) töltik ki, és a másolat kerül az utashoz, míg a golyóstollal írt „eredeti” példány a MÁV-nál marad. Összerakják az összes pénzüket, felváltva a pénztárokhoz állnak, és annyi jegyet vásárolnak, amennyi csak a pénzből kijön. Egy budapesti belvárosi bérház egyik lakásában megkezdődnek a kémiai kísérletezések a jegyekkel…
Alice és Celine hagyományos módon élnek sikeres férjeikkel és azonos korú fiaikkal. Az életük tökéletes harmóniája azonban összeomlik egy szörnyű tragédiát követően.
Egy pakli tarot kártya nemcsak néhány színes lap. Sokkal több annál: van, akinek az élete van benne. És van, akinek a halála. Néhány jó barát talált egy régi kártyapaklit, amelynek 78 lapján furcsa minták vannak. Mágus. Remete. Akasztott ember. Ördög. Torony… És végül: a Végítélet. Nem tudják, mi ez, és nem ismerik az alapszabályt: nem szabad olyan lapokhoz nyúlni, amelyet másnak osztottak. Szörnyű hibát követnek el, amelynek szörnyű következményei vannak: az átkozott lapok közül kiszabadul egy nem evilági gonosz lény, és a társaság tagjai egyenként kénytelenek szembetalálkozni sorsuk legborzasztóbb változatával. Aki még él közülük, az a halállal fut versenyt, hogy kiszabadítsa a jövőt abból a rettentő lehetőségből, amelyet a jóskártya ígér. A fiatal színészekkel készült misztikus horror a tarot kártya – valóban létező – titkain alapul. Látványos és hátborzongató: kihagyhatatlan mindazoknak, akik szeretnek félni a moziban.
Atyaég, összeházasodtunk!
A KÉPZELETBELI BARÁTOK egy lányról szól, aki rájön, hogy látja mindenki képzeletbeli barátait, és arról, mihez kezd ezzel a szupererővel, amikor belevág a varázslatos kalandba, hogy újból összehozza az elfelejtett képzeletbeli barátokat az őket annak idején elképzelő gyerekekkel… A film főszereplői Ryan Reynolds, John Krasinski, Cailey Fleming és Fiona Shaw. A csodásan egyedi karakterek hangjait az eredetiben többek között olyan színészek adják, mint Phoebe Waller-Bridge, Louis Gossett Jr. és Steve Carell. Az elbűvölő családi filmet írta és rendezte John Krasinski.
A mindent eldöntő, minden eddiginél nagyobb háború nem ért véget azzal, hogy Kong és Godzilla szembetalálkozott és összemérte az erejét. Mert az ember most már kénytelen belenyugodni, hogy nem ő a legerősebb a földön. És nem ismeri igazán a saját világát: várja még néhány eddig rejtve maradt meglepetés. Bujkál még valami a föld alatt, ami felébredt, és pusztítani akar. Az emberiség képtelen megállítani. Talán Kong is képtelen volna. És Godzilla is. De ha ők ketten összefognának, akkor esetleg megmenekülhetnének ők is és mi is… Ennél biztos nem lesz nagyobb film: a mozitörténet két legnagyobb és talán legfélelmetesebb szörnye, a legendás Kong és felülmúlhatatlan Godzilla újra látványos és hátborzongató háborúba indul – és ebbe beleremeg a moziterem.